onsdag 22 augusti 2012

Ironman Kalmar 2012: Therese dansar

Jag vet inte vad som hände med mig när jag kom i mål i Kalmar. Efter att jag hade blivit runtvallad av en helt egen funktionär (alla tävlande fick en egen person som följde med bakom målet och såg till att man fick dricka, mat och massage om man ville det! Helt fantastiskt!) och klätt på mig lite varmare kläder så struttade jag ut till min familj som väntade på mig. Och när även Z sällat sig till oss (efter att ha gjort ett helt otroligt lopp och persat med 80 minuter!) så började en av min familjs favoritlåtar spelas. Det finns en speciell dans till den som alla i min familj kan, och plötsligt står jag och mamma där och dansar. Jag lovar.

Bildbevis:

Åh hej...

...åh hå...

...åh hopp...

...det svänger ju!

5 kommentarer:

  1. inte för att vara sån ... menäää...EN dans, är ni överens om vilken ;-)

    och jag råkade visst titta in på IronMan.com och vi m å s t e åka till NewYork om/när de får ordning på den tävlingen igen. Man simmar i Hudson River t ex....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå! Att jag ens dansar är en bedrift! Sen är jag inte lika kunnig som min mor när det gäller steg och grejer förstås. Och till New York bör vi åka, nån gång. Verkar riktigt coolt! Varför åka dit för att springa mara när man kan göra en IM!!

      Radera
  2. Vilken prestation du gjort och sedan lite dans på det:) Kul!

    SvaraRadera
  3. Vad var det för spännande dans? :)

    SvaraRadera