fredag 11 maj 2012

Cykling + löpning = sant

Jag gör en Sara och berättar vad jag håller på med just nu i ett schemalagt inlägg: Jag gömmer mig från de hårda vindbyarna som har invaderat Halmstad genom att cykla på vägar skyddade av skog. Och jag kör ett kort cykelpass med styrkefokus. Backar i låg kadens på tung växel.

Och efter det springer jag. Ja, jag springer. Man måste ju göra det om man har fått för sig att man ska vara en triatlet. Men den senaste tiden har det varit dåligt med så kallade brickpass för min del, jag har helt enkelt varit lat. Lite för trött efter cykelpassen, och längtat lite för mycket efter att få duscha och äta. Men nu är det sagt. Jag har berättat för dig att jag springer, och då kan jag ju inte gärna låta bli.

För första gången i CK Bure-kläder också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar