torsdag 9 september 2010

En oslagbar kombination

Tänk att jag alltid glömmer. Jag vet ju vad som får mig på gott humör. TERRÄNG! Särskilt terräng som jag inte vistas i så ofta. Igår hängde jag med ett gäng klubbkompisar till Skedala där tallarna leker John Bauerskog, där stigarna tvärvänder vertikalt innan man hinner blinka och där solljuset alltid är varmast.

Kombinerat med att min nya kompis satt på armen blev det en oslagbar kväll. Jag är nöjd, trött i benen och redo för helgens äventyr. Ikväll börjar laddningen - krusbärs- och rabarberpaj med glass, kan det vara nåt?

John Bauerskogen - I love it!

2 kommentarer:

  1. Terräng är ju så trevligt för att man får vara i mysiga miljöer oftast. Det ser helt klart ut som en riktig trollskog du hittat. Sammanfattningsvis är jag avundsjuk av tre anledningar: Din fina löpning, din nya Garmin och den goda pajen!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt! Och nej, det finns inte mycket som är bättre än det där!

    SvaraRadera