onsdag 9 juni 2010

Mördarbackar...


OBS! Ingen mördarbacke. Bara en vanlig en.

Jag har utforskat för mig ny löparmark ikväll tillsammans med klubben. Tog den beryktade mördarbacken vid sjön Simlången på "fel" håll, det vill säga utför, och siktade in mig på en två kilometer lång sugande backe som en av mina ultravänner visade mig. Avstod idag på grund av stela ben, men nästa vecka, då jävlar! Det gäller att ta vara på perioder då backarna är ens bästa vän - förr eller senare börjar man ju hata dem igen.

2 kommentarer:

  1. Ha ha! Ja det är så de ska behandlas-backarna.Ses vi nästa fredag? Kan du på fm? Har för mig att du var upptagen på lördagen?

    SvaraRadera
  2. 10.30 vid Nautilus nästa fredag! jiha!Gärna runt Sperlingsholm så jag får mitt bokskogs sug mättat. :-)

    SvaraRadera