tisdag 22 juni 2010

Fyrtio minuter (för mig själv)

Int vet ja om ja hitta löpglädjen imorse, men ett litet embryo till den i alla fall. Jag fick fyrtio fina minuter i långsamt tempo mellan frukost nummer ett och frukost nummer två. Det är inte klokt vad mycket man hinner med på morgonen när man inte måste börja jobba klockan sex utan kan vänta med att infinna sig på redaktionen sisådär några minuter i halv nio. Men å andra sidan känner jag mig lika peppad på att hitta på saker som en plåtask när jag kommer hem från jobbet istället. Helt värdelöst att ha svennearbetstider.

Tjusigt värre!

Nyväckta träd att springa bland

Men vad säger vi om skorna? Dags att kassera, eller möjligen stoppa in i facket "används på Laholmslopp och vid sanddynslöpning"?

6 kommentarer:

  1. haha ja kassera!! vet inte om de är så bra för sanddynslöpning - tror du kommer få hela stranden i skorna. haha.

    SvaraRadera
  2. Sara: Precis...fast säg de skor man inte får hela stranden i när man försöker ta sig upp och ner för sanddynor...? :P Jag tror de får hänga med som skräpskor ett tag till, sulan är faktiskt helt okej fortfarande. Men Asics mesh lämnar en hel del övrigt att önska, minst sagt.

    SvaraRadera
  3. Har du inget förråd? Att kassera skor låter brutalt liksom.

    SvaraRadera
  4. Sofie: Haha, jag vet, det låter helt hjärtlöst. Och det lutar åt att de blir kvar ett tag till. Platsproblem har jag ju faktiskt inte, så varför ska man då hålla på och kasta... :)

    SvaraRadera
  5. Just så ser mina skor ut. Kanske tom lite värre.. innan semestern blir det ett par nya!

    SvaraRadera
  6. Haha sådär har många av mina skor sett ut ;)

    Kul med embryot i alla fall, det går åt rätt håll? :)

    SvaraRadera