tisdag 7 april 2009

84


Nya superfina löparskorna!

Jag är en sån sucker för gadgets när det gäller träning. Jag suckar avundsjuk varje gång J plockar fram ytterligare en för mig kanske inte helt nödvändig men ack så avundsvärd pryl. Som löparbyxorna med den där långa mudden nertill, vindjackorna och alla underställströjor. Själv råkar jag ha en hel del tröjor som andas och gör att jag lever och mår väl när jag tränar, men vindjackor har det varit dåligt med hittills. Tills igår. Igår tror jag var min stoltaste dag när det kommer till att förhandla med affärsbiträden. Jag gick in för att köpa ett par löparskor (jojo, ska man åka Vasaloppet 2010 lär man ju börja konditionsträna genast!) och kom ut med ett par skitbra och sköna Asics Landreth och två par löparstrumpor för 999 kronor. Helt strålande! Och inte nog med det. Jag fick dessutom låna hem en vindjacka som jag inte kunde bestämma mig för om jag gillade eller inte. Nu har jag bestämt mig. Och nu ska jag ut på första rundan. Får väl se om jag faller ihop och dör efter nån meter eller hur det blir.


Jackan! Och mina underbara Niketights som jag snart inte kan leva utan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar