tisdag 7 april 2009

83

Det är inte helt fel att ha en veckas oplanerad semester när våren har kommit till stan. Idag har jag tillbringat oförskämt många timmar med att läsa i solen på balkongen, och nu funderar jag på en promenad alternativt cykeltur österut och hälsa på havet lite. Men jag vet inte. Jag kanske lika gärna ska göra som alla andra halmstadbor och ta en promenad längs Prins Bertils stig och spana på reningsverket och alla hundar på Västra stranden. Eller så kanske jag ska testa mina nya löparskor på stigen kring Nissan. Möjligheterna är oändliga!

Hur som helst är det bra med lite ensam tid, kan jag föreställa mig. Särskilt eftersom jag tycks vara inne i en funderarperiod. Även om jag helst av allt skulle vilja ha sällskap, och då gärna av killen med Tranemo-mössan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar