fredag 12 september 2008

Måndag = klamydia

På måndag ska vi ha klamydia allihopa. Då är det nämligen klamydiamåndagen. Tjoho. Allt har bannemig en egen dag nuförtiden; kanelbullar, menlösa barn, mammor och klamydia.

Innan idag ringde jag regionwebben för att kolla en sak, och då undrade killen jag snackade med om jag var ny på Radio Halland. Jo, ja, det är jag ju. Jaha, hur länge har du jobbat? Ja, hur länge är det nu, en vecka, nej gud, det måste vara två, surrade jag. Tiden går fortare än autobahn när man har skojigt.

Och den som inte lyssnade på programmet idag har verkligen missat nåt. Vi har listat minst nödvändiga prylar. L-Å:s kylväska med inbyggd radio kom inte med, inte heller den där konstiga mikrovågsungäggkokaren som dök upp i mitten av 1990-talet. Men däremot en del andra sjuka prylar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar