måndag 15 september 2008

Dom jävlarna ska stämmas

Nu har jag rökt hundra cigaretter. I alla fall om man får tro forskarna. Jag skyller på FHI som inte är bättre på att se till att det finns varningstexter på vattenpiptobaken. En bra sak med det är ju att jag kan stämma nån sen när jag dör i lungcancer, eftersom myndigheterna inte tagit sitt ansvar och beskyddat medborgarna från deras egen dumhet. Att jag är en intelligent kvinna som borde kunnat räkna ut att prylar som innehåller nikotin och tjära inte är direkt hälsosamt har inte med saken att göra.

Några andra som borde stämmas är P3 Dokumentär-redaktionen. De gör så satans bra dokumentärer att de håller mig vakna alldeles för länge på kvällarna. Särskilt när man kan lyssna på dem på nätet och slipper bli avbruten med musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar