fredag 26 oktober 2012

Varning! Starka bilder!

Jag fattar inte hur det här går till. Jag har ju bara satt fast simglasögonen så hårt jag behöver för att de ska sitta ordentligt och inte fara av när jag forsar fram i bassängen. Skulle de sitta lösare skulle de förmodligen hamna runt midjan efter ett par simtag. Men ändå ser jag ut såhär när jag kliver upp efter nån timme. Jag får passa mig så jag inte skrämmer slag på tanterna som är de enda som simmar samtidigt som mig tidigt på fredageftermiddagarna. What to do?!

 

 

2 kommentarer:

  1. Jag har exakt samma problem och det sitter ju i hela dagen sen!!!

    Vecka 45 kommer jag ner till Halmstad och Ska provjobba på deli mån,tis och ons :) kanske kan ses och köra något pass ihop om det passar någon dag eller ta en fika? :)

    SvaraRadera
  2. Samma här. Man ser ut som en tvättbjörn. Lite kul i och för sig. :)

    Annars så skaffa denna typ av brillor. Till träningen i alla fall.

    http://www.simma.se/produkter/simglasogon/motion/vista-simglasogon-lady-aquasphere

    SvaraRadera