tisdag 13 december 2011

Kalmar triathlon blir Ironmantävling

Skärmdump från ironmankalmar.com
Här sitter man i godan ro och arbetar med lite av varje och så får man ett litet meddelande på Facebook. Och två sekunder senare har man i princip bokat hotell och planerat för att göra av med hiskeligt mycket pengar på en liten tävling. Och fått fjärilar i magen. Och bitit ner alla naglar till nagelbanden.

Nu är det nämligen klart. Kalmar triathlon blir en Ironmandeltävling. Anmälan öppnar den 20 december. Gissa vem som kommer hänga på låset?

5 kommentarer:

  1. Såg också det och tänkte tipsa dig om det. Fast du har ju full koll ;)
    Klart du ska hänga på låset!

    SvaraRadera
  2. Eller så är det så att jag har vänner med full koll, och den här gången råkade det vara en annan vän som hann före dig... :) Om jag inte hade mina vänner hade jag förmodligen flutit runt i ett stort vakuum och missat det mesta... Så tack för din omtanke!

    SvaraRadera
  3. Yeees! :)
    20 dec då är det bara och vara redo ;)

    SvaraRadera
  4. Jo, men det blir inte billigt..runt 4000 kr är standardpris..New York Ironman nästa augusti kommer gå på 1000$ och platserna går åt rusktigt snabbt, gäller verkligen att hänga på låset om man är motionär...

    SvaraRadera
  5. Lina: Definitivt! :D

    Magnus: Oherrejisses vad dyrt! Så mkt hade jag inte tänkt mig att det skulle kosta. Jaja, det är väl bara att bita i det sura äpplet...

    SvaraRadera