tisdag 9 november 2010

En person jag inte skulle vilja möta i spåret....

...är helt klart den här bruden:

Bild: Laholms tidning
Hallåååå?! Vild, galen och töntglad på Vallåsen. Herregud. Nåja. Det var ju roligt att springa, så det kanske inte är så konstigt att jag ser muppig ut.

Ikväll sprang jag sista passet innan ultraintervallerna på lördag. Jag börjar bli såå peppad! Mina klubbkamrater har ritat två olika rundor som vi ska springa, en i dagsljus och en som lämpar sig bättre när det är nattsvart, det finns en plan för utfodring av oss löpare och vi har till och med en hjälte som kommer att fixa med tvätt och sånt om det behövs!

Undrar när det kommer börja kännas helt idiotiskt med de här intervallerna? Redan innan lördag, eller kanske inte förrän klockan 15 på lördag eftermiddag när den fjärde milen ska springas? Just nu känns det mest spännande och festligt.

2 kommentarer:

  1. Haha! Du är rolig du :). Lycka till i helgen! Det fixar du lätt!

    SvaraRadera
  2. Ah, kul. Min kille ska köra det också, fast i Luleå då. Låter lite galet tycker jag. Och jobbigt... Lycka till!

    SvaraRadera