tisdag 11 maj 2010

Röda faran!


Behållningen med dagens löppass var definitivt inte mina ben eller min fantastiska löpform. Jag kände mig som en kluns och försökte råda bot på det med några koordinationslopp på slutet för att åtminstone ge sken av att även jag kan springa med lätta steg och höften fram. Men men.

Istället fick jag lysa upp skogsvägarna med min nya, fina löparjacka! Röd och tjusig kom jag glidandes. Alla som sprang förbi mig måste ha tänkt som andra tanke (efter "men gud vilken långsam brud!") "satan i gatan vilken tjusig jacka!". I alla fall kände jag mig fin. Och den jackan har jag förvärvat surt genom en prenumeration på en tidning jag tyckte var skitfånig. Men får man en jacka på köpet kanske man kan stå ut med att få fåniga rubriker på sin hallmatta ett par gånger.

Armhävning tjohej! 2x15 var dagens dos.

2 kommentarer:

  1. iForm. Jag fick en likadan idag, fast jag tog den lila! Superfin mörklila, var tvungen att sticka ut och testa den på en gång.

    SvaraRadera