tisdag 16 februari 2010

NIONDE LED!!

En glad Vasalöpare!

För att citera en känd gammal sosse: "Jag känner mig hedrad och glad, ödmjuk och lite förfärad". Förfärad eftersom det här ju innebär att jag nu baskemig ska åka bättre än åtminstone femtusen personer på Vasan, men mest av allt glad! SÅ JÄVLA GLAD!

Fatta att min tid i Ulricehamn räckte till att få starta i nionde led! Det hade jag förstås hoppats på, men efter att ha kollat seedningen efter Västgötaloppet som gick på samma bana bara två veckor tidigare så hade realisten i mig räknat med att missa nionde.

Jag är en sån skiddrottning!

3 kommentarer:

  1. tjoho! Grattis skiddrottningen!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Och vilken härlig berättelse från helgen. Ser redan framemot Vasalopps-historien :)

    SvaraRadera
  3. du är verkligen spårens regent! kommer man kunna följa dig via sms el dyl under loppet eller hur funkar det?

    SvaraRadera