onsdag 19 augusti 2009

Spring för barnens skull!

Nu vet jag vad jag ska göra nästa helg. Springa! Ska ändå vara i Göteborg på söndagen för det är västsvenskt derby när Elfsborg möter IFK, och då kan man ju passa på att dyka upp lite tidigare i stan och springa runt, runt i Slottsskogen och samtidigt ge lite pengar till Drottning Silvias barnsjukhus. "Spring för barnens skull" heter det hela, och om man är riktigt peppad på att springa läääänge (vilket jag iofs är, men jag har nog inte krafterna) så kan man köra ett 6H-lopp. Eller 12H. Eller 24H. Eller 48H. Eller 6 dagar.

Ska du vara med?

6 kommentarer:

  1. Jag tänkte försöka springa 6h om allt går som det ska..

    SvaraRadera
  2. Ska ni gå på Matchen? Skit också, jag ska vara i Lund men om jag hade varit i stan hade jag ju kunnat gå med er!... Ska ni på Laziomatchen?
    För övrigt gör jag ikväll ett nytt försök att komma igång med min löpträning. Har som mål att springa 25 minuter utan stopp... Känns lite futtigt jämfört med dina bravader!

    SvaraRadera
  3. Andréa: Grymt! Skulle gärna göra 6-timmars också, men jag tror inte jag fixar det. Det får bli ett annat år, någon annanstans. :)

    Andrea W: Japp, vi ska gå på matchen! Bokade biljetter så fort de släpptes. :) Synd att du inte är i stan, men vi kanske kan se en annan match ihop nån gång? Lazio får bli på tv eller nåt, för det blir lite knixigt att åka till Borås en torsdagkväll. Förresten så är det inte så lite att springa 25 min utan stopp. Det var mitt mål för några månader sedan också. :)

    SvaraRadera
  4. Kanske en eventuellt förhoppningsvis avgörande GULDmatch senare i höst?

    SvaraRadera
  5. Klart jag ska vara med! Det ska bli hur kul som helst. Inleder med 6H-loppet på fredagen så får vi se hur mycket löpning jag orkar med under veckan som kommer...

    SvaraRadera