onsdag 19 augusti 2009

Några tusen kronor senare...



När jag har skitdagar så känns det alltid lika roligt att göra av med pengar av någon anledning. Fast idag var det ett väldigt planerat och genomtänkt inköp som gjordes. Inga impulsiviteter här inte. För nu jävlar är den min, telefonen med den grymma kameran!

Jag funderar just nu på vilket som är det bästa sättet att avsluta semestern på. Kajakpaddling stod ju på schemat, men trots att uthyrarna utlovade brygga och grejer dit de skulle föra kajakerna så man kunde bara kliva i så visade det sig att man var tvungen att frakta kajakerna själv till kajen. Uruselt, särskilt när man inte har en bil med räcken på taket. Så vad göra istället? Jag är sugen på spa och huvudmassage. Fast jag vill ju helst ha äventyr!

1 kommentar:

  1. Suck, skitdagar är ju mäkta trökigt. Är det superlångt till vattnet, går det inte att bära om ni är två? Ni skulle säkert ha skitkul om ni kom iväg!

    SvaraRadera