lördag 4 juli 2009

Göteborg och tillbaks igen

Åh vad jag behövde min lilla dagstur till Göteborg idag! Nya (nåja) miljöer att vila ögonen på, lite stillsamt häng på Östra med näst minsta syrran som verkade mycket piggare och som garvade lika hjärtligt som vanligt igen och så en underbar eftermiddag i trakterna runt Mariaplan med M sen. Kändes som evigheter sen sist. Hoppas bara kunna få behålla den här harmonin i kroppen åtminstone helgen ut.

Innan jag for ut till syrran så skulle det inhandlas present, en skön tröja som hon kunde känna sig bekväm i i den här äckliga värmen. Och då passade jag på att införskaffa ett par nya löpartights till mig själv också... Känns som att jag kommer springa som en gud i de där.

Nu ska det drickas hole in one-champagne hemma hos J!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar