söndag 26 april 2009

109

Önskelista

1. En PT som jagar mig ur sängen och inte släpper mig innanför dörren förrän hon/han är nöjd med min prestation.
2. Distans och perspektiv.
3. Någon som byter ut dåliga tankar mot bra. Som peppar och hejar på och säger "lägg av nu" när jag bytt kläder tiotusen gånger och gjort klädberg på fåtöljen med saker som jag ser ful/tjock/äcklig/fånig/dum ut i.
4. Lite styrsel och ordning på saker och ting.


Jag hade lite panik när jag gick och lade mig igår. Det var som att min kropp skrek efter en endorfinkick. Jag var supertrött (så trött att jag tackade nej till att hänga med ut, trots att det var typ första gången någon ville gå ut en lördagkväll på miljoner år!) men kunde inte sova för det kliade av rastlöshet i hela kroppen. Benen riktigt längtade ut till löpstigarna. Och nu då? Jo, nu sitter jag helt handlingsförlamad och vill inte röra mig ur fläcken. Har planerat för att påbörja uppvärmningen klockan 15, så jag har ju några timmar att göra annat på först, men jag kan inte ta mig för någonting i hela världen.

Känner mig bara ful, tjock och obekväm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar