tisdag 10 mars 2009

55

Igår ringde vi Gud. Alltså i programmet jag jobbar med. Vi bad henne hjälpa Drott som just då inte vunnit en enda match i år, och som det såg ut att gå åt helvete för. Det ser fortfarande lite mörkt ut för laget, men de vann i alla fall mot Trelleborg senare på kvällen. Gud bor tydligen i Holland, för dit går telefonnumret. Och om hon nu kan ägna sig åt handbollsmatcher i Halmstad så kanske hon kan fixa lite åt mig också.

Önskelista:

1. Lite mer energi. Jag känner mig orkeslös som en klubbad padda.
2. Tjusigt hår och långa ögonfransar. Imorn ska jag bli fotad. Jag blev fotad ett par veckor sedan, men de bilderna blev inte bra så nu ska vi ta nya. Och då skulle det passa att bli lite snyggare en stund.
3. En knapp som man kan stänga av öronen med. Jag orkar inte med pladder idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar