onsdag 15 oktober 2008

Gör mig synlig igen


Therese glasögonorm.

Jag har känt mig lite osynlig i eftermiddag. Så blir det ibland, och jag brukar sällan vara särskilt ledsen över det. Men idag fick min förvirrade hjärna ett infall och tänkte att jag vet, om jag skaffar mig nån knasig assocear så blir det lite roligare och folk ser mig nog. Så jag köpte glasögon på Amnestyloppisen. Inte särskilt konstigt, för jag älskar glasögon och har redan massor med par som hänger på min garderobsdörr. Men problemet med just de här glasögonen var att det minsann inte var fönsterglas, och heller inte glas med ens i närheten av den styrka som jag kan se genom. Så nu har jag gått hem från Fiskaregatan via Hemköp för inköp av bananer, med ett par glasögon som gjort mig helt yr i huvudet på näsan. Jag känner mig helt drogad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar