fredag 1 juni 2012

Hundra cykelmil!

Maj har verkligen varit en cykelmånad. Jag har ökat mängden successivt, och jag har i princip älskat varenda kilometer. Och igår tog jag en liten tur själv. En liten tur som behövde bli drygt sju mil lång. Varför? Jo, för då skulle jag komma upp i hundra cykelmil under maj månad. Och precis så blev det! 1000,5km står det i min träningsdagbok. Jäkligt snygg siffra om du frågar mig.

Glad och nöjd cyklist som enbart under maj cyklat alla de där milen som rekommenderas för vätterncyklister som vill genomföra sitt lopp och komma ut någorlunda hel och hållen på andra sidan.

1 kommentar:

  1. SÅ grym du är! Många cykelmil i benen! Det kommer gå strålande för dig på IM! Jag är väldigt långt efter med min cykling, inte några utomhus pass ännu :( känner en aning stress, men hoppas kunna komma igång nu när allt lagt sig med flytt och allt!

    Jag har denna våtdräkt
    http://www.wiggle.co.uk/blueseventy-ladies-axium-wetsuit/
    och den har fungerat väldigt bra för mig!

    hur långt har du till varberg? vi kanske kunde mötas upp någon gång i sommar och cykla ett pass! Skulle vara kul med sällskap :)

    SvaraRadera