onsdag 28 juli 2010

Följ mig på Icebug 24!

En av alla kontroller som vi förhoppningsvis kommer att hitta... Foto: Rickard Seger/Icebug24

Det märks att starten kommer allt närmare. I senaste nyhetsbrevet från arrangörerna berättas det om kontrollutsättning och väderleksutsikter, och om att det kommer sändas live från målområdet på lördag, och eventuellt även ute på fjället. Den sändningen hittar du på Icebug 24:s hemsida. Där kommer de även uppdatera med bilder och följa löparna kontinuerligt via radiokontrollerna som jag förstår det.

Jag kommer försöka få iväg några uppdateringar här på bloggen under dygnet också, och på Facebook. Allt hänger på hur bra mobiltäckning vi har där uppe. Telenor har ju ställt till det förr för mig när jag varit norrut och nära Norge...

1 kommentar:

  1. Jättestort lycka till, håller alla tummar för att du får det superKUL framförallt! :)

    SvaraRadera