fredag 6 november 2009

Klädbekymmer

Jag åker till London ikväll. Och igår försökte jag packa. Det gick inte alls. Det kändes plötsligt som att jag inte har en endaste liten trasa att ta på mig. Jag kan ju inte packa ner mina tights och underställströjor precis, för jag ska inte ta ett enda löpsteg under helgen utan istället ägna mig åt att dansa i skyhöga klackar tillsammans med min bästa vän som blev Londonbo för ett par år sedan. Men när jag öppnar garderoben är allt jag ser tråk, tråk, tråk. Jag har liksom varit helt ointresserad av andra kläder än såna jag tränar i på den senaste tiden. Men jag får väl helt enkelt råda bot på det på Carnaby street och Brick lane. Och om jag känner mig riktigt rik och sugen på att använda symaskinen igen så får jag väl gå loss på Liberty.

Varför kan man inte alltid få gå klädd i träningskläder?

1 kommentar: