fredag 13 mars 2009

60



Såhär såg jag ut igår. Särskilt hade jag en sån där vallgrav mitt på magen som kommer sig av att jag har så magnifika magmuskler. Och så såg jag väldigt mycket ut som snubben i bakgrunden som har slängt upp benet lite lätt i luften samtidigt som han ser sjukt avslappnad ut.

Eller ja, jag var nog lite mer som den här snubben kan jag tänka mig. Jag var på ett danspass där instruktören blandade hejvilt mellan salsa, hiphop, samba och nån slags gorillagång, och jag stod mest som ett frågetecken. Men skam den som ger sig. Det ska bannemig bli en dansstjärna av mig, för hur det än såg ut så var det förbannat roligt.

Men det jag inte fattar är hur någon kan tycka att det känns fullständigt normalt och härligt att vicka sådär på rumpan och åla runt med armarna över huvudet. Nåja. Det kanske kommer till mig också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar