måndag 2 mars 2009

49

Sådärja. Nu är jag på väg hem igen.

Helgens märkligaste (och roligaste) uttalanden:

"Jag är så stolt att jag är kurd!" Nellan under Darins framträdande på Melodifestivalen. Nellan är inte kurd.

"Jag ber om ursäkt för att jag har förolämpat dig!", följt av en lite för intim kram och en puss på kinden. Jim Arken. Första gången vi sågs sa han att jag var en kossa. I hans ögon var det tydligen en komplimang. Jag vet inte hur folk är i Österbotten och Närpes, men det kan ju hända att det är fint att vara en kossa där. Hur som helst var det ju typ två och ett halvt år sedan det hände, och efter att han fattade att jag tog illa upp så har han bett om ursäkt tusen gånger, vilket man ju kan tycka räcker. Men det märkligaste av allt var nog ändå att han tycker att det känns helt naturligt att pussa mig på kinden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar