onsdag 25 februari 2009

38

Jag tar tillbaka allt jag sagt. Jag är fan inte minsta intresserad av den här jävla prinsessförlovningen. Ursäkta, men jag fattar verkligen ingenting av den här mediebevakningen. Rapport extrasände fan mer igår än vad de gjort nånsin om nånting, och "nyheten" toppade Ekot! Och P4 sände av någon outgrundlig anledning ut presskonferensen med uselt ljud igår. Nåt annat som hade låtit sådär uselt hade aldrig fått gå ut. Och varför var det ingen som ställde några som helst relevanta frågor? När blev hela journalistkåren ett gäng rövslickande royalister?

Dessutom är jag stensur idag, på gäster som inte behagar höra av sig och tala om att de inte tänker dyka upp, så när man ringer dem säger de bara "Nä vaddå, jag orkar inte åka sådär tidigt, kan jag inte komma på eftermiddagen istället?". Yeah right.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar