torsdag 8 januari 2009

Men det är så mycket i mitt huvud just nu så jag tror att jag ska sprängas. Kom igen huvudet, ha lite självbevarelsedrift och säg till när det blir för mycket!

Fast jag har i alla fall pratat med en jättesnäll AD idag, eller egentligen två. Och de lyfte lite bekymmer från mina axlar genom att vara supereffektiva och goda människor. Jag älskar när folk är bra på sina jobb.

Och när jag inte pratar med snälla män i telefon så ägnar jag mig åt tjejshopping. Jag kände ett plötsligt behov av en foundation (fråga mig inte varför, för det hela är så irrationellt så jag kommer bara stamma nåt dumt och du kommer inte bli klokare), så jag gick och köpte det. Och fick på köpet ett samtal med en upp över öronen-piffad tjej som pratade om min hud och om mina färger och rekommenderade saker som kunde funka på mitt ansikte. Det var ungefär som att gå till doktorn som säger vad som är fel på en och sen skriver hon recept på nåt slags knark som rättar till guds misstag. Helt lysande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar