måndag 22 december 2008

Jag sitter och surar lite över mig själv. Varför tyckte jag att det var en sån god idé att erbjuda mig att jobba typ alla dagar under helgerna? Och varför är det ingen som uppfunnit teleportören ännu? I morgon är det jag som slingrar mig ut åtminstone en av de dära klämdagarna så det blir någon ordning på nåt.

Sen undrar jag om det är okej att ligga och fnissa åt sig själv och ens små funderingar när man lyssnar igenom dagens sändning? Förmodligen inte. Helst ska man väl säga "nämen usch, inte är väl jag särskilt kul, men en gör så gott en kan och det är ju alltid roligt om det kan glädja nån!" och sen ska man fiska efter lite komplimanger sådär halvosmidigt. Äh, trams. Jag har i alla fall roligt nu såhär i efterhand. Hoppas någon annan hade det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar