torsdag 13 november 2008

Vad är det som gör att när man har tusen saker att göra så gör man ingenting? Jag fattar inte det. Jag har två klänningar att sy, en lägenhet att städa (ordentligt den här gången, inte fusk som häromdagen när jag hade en hel eftermiddag fjättrad vid hemmet på grund av att jag var tvungen att tvätta. Då städade jag undan mina kläder från fåtöljen och inget mer) och tre miljoner mejl att författa.

Dessutom höll jag på att somna på bion. Och just i samma sekund som jag ryckte till och vaknade till liv så förbannade jag mitt jobb som gör mig till en zombie vissa dagar. Men sen kom jag på andra tankar och fånlog lite över att jag har så roligt hela tiiiden när jag jobbar.

Nåja. Dags kanske att åtminstone diska den senaste veckans disk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar