tisdag 28 oktober 2008

Tre nya saker

Jag ska spela squash om en timme. Vad har jag gett mig in på? Vojvoj. Om man kan räkna det som en ny sak jag lär mig idag (nåja, nygammal då, men det var faktiskt säkert tre år sedan jag spelade sist, och jag tror inte på det där med att har man en gång lärt sig cykla så) så är jag uppe i två grejer hittills. Jag har ju bemästrat Skype-skiten, med video och allt! Jag känner mig som en kung.

Nåja.

Idag har jag ju dessutom på egen hand lärt mig Photoshop Elements, detta monster till program som aldrig gör som man vill. Det resulterade i att jag satt i två timmar med två banners som inte ens blev klara. Så jag antar att det blir tre saker. Efter squashen betyder det således att jag kan somna gott efter väl utfört värv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar