måndag 20 oktober 2008

Ny tid, ny strid


Nya favoritillustratören/konstnären: Dan-Ah Kim.

Okej, allt handlar om inställning och förmåga att bete sig vuxet och inte bli helt tokig bara för att det blir lite jobbigt. Så. Nu försöker jag.

En fördel med när jag känner mig nere är att jag för att liksom mota allt jobbigt blir otroligt aktiv. Jag har köpt massa garn idag, en mössa och ett par strumpor ska stickas, och inom kort även en tröjklänning från ett mönster som jag ska göra om lite. Och just nu sitter jag och funderar över hur jag ska verkställa en affischidé. Och för att minska min rymmarlängtan (som slog till idag och ledde till att jag flydde stan och nu befinner mig långt bort) har jag bestämt mig för att göra mitt hem till min borg. Detta med hjälp till exempel av Dan-Ah Kim. Eller på ett eller annat sätt.

Det SKA gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar