fredag 26 september 2008

Nya klokskaper

...ja, så då plockar jag fram Trembling blue stars-skivorna istället. Jävligt smart.

Jävla höst.

Nåja. Idag har jag lärt mig en sak. Man ska inte lita på läkarna. Det visste jag visserligen redan, fast då tänkte jag att det handlade om åländska läkare bara. Men nu visar det sig att det är en komplott. Okej, jag har en viss benägenhet att tro på konspirationsteorier, speciellt när det är kapital inblandat. Men det här låter så ondskefullt så det säkert är sant.

Jag har förresten lärt mig en sak till; att SSU:are har humor. Allra roligast blir det när man ser TV4:s nyhetsinslag om det hela. Där står Mona Sahlin och är indignerad liksom.

Eftersom man ska lära sig tre nya saker varje dag så ligger jag rätt bra till. Jag har ju trots allt ett par timmar kvar att bli klok på innan det blir nytt dygn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar