tisdag 9 september 2008

Ännu en onödig skolåda till det Wahlgrenska hemmet

Och just när jag beklagat mig över att jag lägger för mycket pengar på onödiga saker så måste jag förstås motsäga mig själv genom att tycka att det är alldeles underbart att min Sex and the city-skolåda har kommit med posten och numera ligger i tryggt förvar i min väska tills jag kommer hem och kan kasta mig över den helt ohämmat. Med tanke på att jag redan sett serien mer än tre gånger så borde det räknas som en jävligt dum investering. Men det blev som ett gift att ha ständig tillgång till alla avsnitt när jag kunde låna dem av E på Åland. Sen jag flyttade därifrån har något fattats mig. Eller så farligt är det givetvis inte, men allt som kan göra livet lite lättare är ju bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar