tisdag 30 september 2008

Gubbintressen

Ibland lämnar saker lite märkliga spår. Som en oro i kroppen. Nåja.



Distraherar mig med hjälp av myspace. Just nu funderar jag över vilken känsla jag ska följa när det gäller Okkervil river. Den som säger att det här är ju schysst, eller den som säger att men guuuud vad gubbtråkigt. Nåt är det ju med det som är bra, men samtidigt så finns det nåt lite förutsägbart som gör att jag bara vill byta sida.

Imorn bär det av neråt landet för att spana in en vespa. Jag är så peppad att den omöjligt kommer svara upp till mina förväntningar. Den ska vara vaniljgul eller nåt åt det hållet, men den är förmodligen kräkgul och är väl sönderrostad där man har fötterna. Och så kommer den säkert inte starta heller. Alternativt så startar den men bromsen funkar inte och så kör jag in i ett träd. Med min förra vespa lyckades jag välta på ett övergångsställe. Då körde jag av ena handbromsen och skämdes som en hund. Fast det var förstås efter att jag hade köpt den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar