söndag 14 september 2008

Biocensur?

Är det inte jävligt skumt att hela stan är tapetserad med affischer för Ella Lemhagens nya film Patrik 1,5, men den går inte upp på bio här när den ska? Eller är det jag som har missat nåt? När det står biopremiär 12 september, betyder det inte att den går upp överallt i hela landet då? Eller får småstäder som Halmstad nöja sig med att få en kopia när stockholmarna tröttnat? Om det är så att vi kunde ha fått en kopia hit, men nån bestämde att den inte skulle visas här så är det väldigt mystiskt.

Ååh! Och jag som var så biosugen. Men om man har att välja på typ Wall-E, Kung Fu Panda och The Dark Knight så får det bannemig vara.

Förresten tror jag gud belönar mig för att jag var så duktig och lämnade tillbaka mina överprissatta stövlar. Igår hittade jag ett par ännu finare som bara kostade hälften så mycket, trots att de var gjorda av lika underbart mjukt skinn och kändes som gjorda för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar