onsdag 2 december 2009

Det går utför

Jag är tillbaka! På min normala vilopulsnivå alltså. I somras låg jag på 46bpm, men under hösten har pulsen rusat tack vare infektioner och en allmänt stressig situation. Men jag måste tydligen vara piggare än piggast just nu, och dessutom rätt vältränad. För det har gått utför med pulsen de senaste veckorna, och nu är jag där nere runt 46 och nosar igen. Nice.

För övrigt ska folk som belägrar maskiner i tre evigheter på gymmet ha spö. Alla roddmaskiner var upptagna och jag fick ställa mig på übertrista crosstrainern.

2 kommentarer:

  1. Oj vad lågt, du måste var grym! (fast det visste jag ju redan) :)

    Har inte så stort koll på min egen vilopuls.. Jag tänker hela tiden att jag ska kolla, emn så glömmer jag alltid och när jag väl gör det så stressar jag upp mig och blir typ "nervös" så den ökar.. hahaha, helt sjukt eg, men man vill ju vara så bra som möjligt :)

    SvaraRadera
  2. Härligt med ett sådant kvitto på att formen är tillbaka!

    SvaraRadera