torsdag 23 juli 2009

Opepp

Men va faaaan...det ser ut att bli typ ingenting av min träning idag. Kom tillbaka för sent från regniga Norvalla marknad där vi sänt idag för att hinna med Bodypump, och jag är fruktansvärt osugen på att springa. Kanske ska jag skynda iväg till Bodybalancen istället? Men åååh, jag hatar att stressa!

Och när jag körde Kustvägen tillbaks till redaktionen idag såg jag hur cykelvägen försvann nånstans i trakterna av Heagård utan att dyka upp igen. Och jag har fan ingen lust att springa mer på nån bilväg. Så vettefan om det blir något långpass hem från Steninge imorn heller.

1 kommentar:

  1. det är inge kul när träningen blir en stressgrej, så har det varit för mig i veckan: har inte riktigt hunnit och har varit stressad hela dagarna över att jag inte tränat. Bad bad...

    SvaraRadera