tisdag 9 juni 2009

Glad Therese!


Mina nya fina Asics GT 2140!

Har besökt ortopeden på Fotexperten här i stan och sprungit på löpband och sen spanat in mitt löpsteg. Ortopeden gjorde stora ögon när jag berättade att jag sprungit i ett par neutrala skor tidigare och rekommenderade mig att satsa på ett par med lätt pronationsstöd. Eller, rekommenderade och rekommenderade - han sa att det nog var ett måste. Sedan testade jag flera olika sorter och hamnade återigen hos Asics. Det är nåt med bakkappan som mina fötter gillar. Återkommer med rapport när jag testat en sväng ute på grusvägarna.

Nöjd och glad är jag i alla fall efter att ha diskuterat skor och löpning med underbara experter på området. Tror att det här kommer bli bra!

Nu ska jag träna Bodypump och Bodybalance. Tjohopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar