torsdag 16 juli 2009

Badsugen

Steninge måste vara den vackraste platsen på västkusten på den här sidan om Göteborg. Dit vill jag fara i helgen och ägna mig åt klippbad. Där kan man "som i Bohuslän lägga sig i direkt utan att behöva vada" påstår min lokala skräptidning. Kanske är Steninge det som Grötvik utgav sig för att vara? Jävla Grötvik. Ett litet stenhål som inte gör en människa glad.

Om jag bara varit lite bätre på rullskidor kanske vi kunde åkt åt det hållet ikväll jag och coach J. Men det får nog vänta till en annan dag.

2 kommentarer:

  1. haha, vad är det med dig och grötvik?

    SvaraRadera
  2. grötvik är guds hämnd på oss bergälskare som råkat hamna för långt söderut på västkusten. här tror man att det ska finnas fina berg att hänga på och bada ifrån, och vad får man? ett grustag! (eller ja, ett stenbrott kanske det är, men det är ju typ samma sak.... :P )

    SvaraRadera