onsdag 10 juni 2009

Up and running

Eller ja. jag ligger på min soffa och väntar ut regnovädret, men snart blir det en sväng längs stranden tror jag. Tre löpfria dagar i sträck nu i väntan på nya skor och på att foten ska läka, känns nästan som om jag glömt bort hur man gör för att springa.

Har hämtat cykeln på verkstaden och betalat dyrt för att jag inte orkade fixa kedjan själv. Men nu är den i alla fall justerad och insmord och förhoppningsvis ska jag slippa fara omkull den närmsta framtiden.

Och annars då? Nja, Skottlandresan i sommar är typ bokad, det blir vandring i fem dagar med utgångspunkt från Glasgow, jag är helt slut mentalt efter att hålla tusen saker i luften och huvudet på jobbet och så har jag träningsvärk i baksida lår och triceps. Jag får visst äta upp att jag gnällde lite på den "ineffektiva" tricepslåten på Bodypumpen igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar