onsdag 3 juni 2009

Stolt!

Jag har bara två tankar i mitt huvud just nu:

1. Min kropp är fantastisk. Det spelar ingen roll vad för sattyg jag får för mig att jag ska testa på den så fixar den det! Vill jag springa 15k så springer den bannemig 15k. Helt pyramidalt. Jag är så jävla stolt över mig själv!

2. Funbeat är mitt tempel! Jag blir helt tårögd av alla fina små hejarop och meddelanden som ploppar upp där när jag har en dålig dag, och jag blir lycklig av att läsa om andras mål och fina resultat och framför allt känns det så himla häftigt att känna sig som en del av ett stort härligt gäng med människor som drivs av typ samma saker som jag själv.

Oj vad frireligiöst det där lät. Nåja. Jag skriver från hjärtat och har uppenbarligen inga som helst spärrar när jag är helt slut efter att ha pressat musten ur varenda liten fiber i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar