lördag 13 juni 2009

Firande


Finaste studenterna!


Inte många lockar kvar i det där håret efter spöregnet...

Jag har världens coolaste och snyggaste systrar. Igår tog de studenten och var såklart finast av alla. L hade gjort lockar i håret i flera timmar, men verkade inte särskilt olycklig över att regnet hade runnit iväg med allihop. Massa MVG:n hade hon också minsann. Stolt! M var så himla fin och jag är så stolt över att hon gick klart skolan och nu kan hon ägna sig åt massa andra saker istället. Mina systrar är bäst!

Stora släkten samlades förstås också hemma hos föräldrarna, plus en del vänner till familjen. Och det är alltid lika härligt att se alla på en och samma plats, det känns så bra på något sätt att vi trots allt är en hel del folk. Och jag tycker om dem så mycket! Mot kvällningen plockades förstås Singstar fram, och det där med att sjunga falskt fick en helt ny innebörd för mig. Jag tycker emellanåt när bara närmsta familjen ägnar sig åt det där att det kan låta sjukt illa, men det var fram till igår när jag fick höra kusinerna sjunga... Det lät förjävligt, men roligt som tusan var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar