måndag 15 december 2008

Jag vill ha en bil. Måhända var det lite förhastat att sälja min Doris på grund av en krossad ruta, lite allmän irritation över ligisterna i stan och det dära hålet i golvet bakom förarsätet. Eller nej, vid närmare eftertanke var det egentligen inte det. Jag hade säkert fått alla andra rutor krossade inom ett par veckor, och då kan det fan vara.

Men jag vill ändå ha en bil. Jag är sugen på en Bohuslänturné å det snaraste, eller i juldagarna. Och det är trixigt om man ska förlita sig på Västtrafik.

Nån som har en bil över som kan tänka sig att låna ut? Inte det.

Annars så är jag mest förbannad på evolutionen. Är inte mens, mensvärk och PMS saker som vilken klok natur som helst skulle evolutionera bort? Nejnej, låt oss ha kvar mensvärken från helvetet och se helst till att de där kvinnorna blir sängliggande. Minst. Igår kunde jag inte röra mig ur fläcken från halv åtta på morgonen till fyra på eftermiddagen. Så jävla orättvist. Jag kunde inte ens gå och köpa medicin.

Jag tror jag har en arg dag överhuvudtaget. Det får gärna bli jul nu så jag får vara ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar