onsdag 12 november 2008

Om du inte varit på Länsmuseet i Halmstads dataspelsutställning så LÄR du ju gå dit. Jag och J fastnade i Counterstrike (tror jag att det var, jag är så satans dålig på att minnas vad saker heter), Backpacker, Rock band och, framför allt, Wii sports boxningsspel. Jävlar vad roligt det var!

Idag har jag funderat över vanlighet. Under en sekund inbillade jag mig att jag önskade att livet var lite mer vanligt; att jag inte bara lärde känna mer eller mindre tokiga människor, att jag inte ägnade mig åt mer eller mindre idiotiska saker och att jag själv var lite mindre neurotisk och galen. Men det dröjde inte länge förrän den tanken flygit all världens väg och jag fick storhetsvansinne. Imorn ska jag göra min första HF i Sveriges Radio P4 Halland (som jag lärt mig att min station tydligen heter), och det kommer bli så jäääävla bra! Bara jag tänker på det så rinner självgodheten till och jag tänker att det är fan på TIDEN! Tänk att de hållit mig ifrån sändningsutrustingen i mer än två månader! De anar inte vad de gått miste om. Fast känner jag mig själv så blir det väl platt fall och inte alls så där storstilat som jag föreställer mig det i mitt huvud. Nåja. Jag ska i alla fall få HF:a, typ det roligaste man kan syssla med inom radio.

Tack och godnatt. Nu har jag varit vaken ungefär två timmar för länge för mitt eget bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar