tisdag 25 november 2008

Nyss insåg jag hur jävla fånig alternativt sjuk i huvudet jag måste se ut medan jag springer runt och gör hemmafrusysslor. Eftersom jag tvättar så har jag typ inga rena normala kläder, och det fick mig att börja tänka på alla tokiga kläder jag har, så då började jag testa lite olika klädkombinationer mellan disk- och städattackerna. Så nu sitter jag här klädd i minishorts och blus kombinerat med röda strumpbyxor och sidenscarf. Jag ser ut som en liten sailor. Och det är väl okej. Men sen är jag lite lat också och orkar inte ta på mig normala skor när jag springer upp och ner i trapphuset till tvättstugan, utan tar enklast möjliga skoalternativ. I mitt fall innebär det högklackade skor som man kan kliva i utan att behöva böja sig. Så jag svassar alltså runt i minishorts och högklackat. Medan jag städar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar