måndag 17 november 2008

Min nya favoritsajt: Aftonbladets relationsforum Wendela. Var, om inte där, skulle jag annars få svar på stora frågor som vem som är den senaste i raden av låtsaskändisar som mediadiagnosticerats med ätstörningar, på vilket sätt jag ska röra och bli berörd för att slippa stressen, vilka hormoners fel det är att jag gillar tuffa killar, hur många av svenskorna som testat alternativt vill testa att hångla upp en tjejkompis (för att i likhet med Katy Perry kyssa en tjej bara för att testa och hoppas att min KILLE inte blir suuuuur), vilka plåster jag ska använda för att bli riktigt tänd och - framför allt! - var skulle jag annars få läsa om Fredrik Ljungbergs eventuella romans med Natalie Umbruglia?

Wendela, min relationsguide i kärleksdjungeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar