lördag 15 november 2008

Antingen är det så att mitt melodikryssande äntligen börjat ge utdelning på så sätt att jag börjar kunna tillräckligt mycket för att veta vad Anders Eldeman är ute efter, eller så är det Eldemannen som börjat tappa stinget. Dagens kryss var nästan barnsligt enkelt. Så om jag inte får en klocka den här gången blir jag sur.

Igår fann jag mig själv dansandes till 90-talseurodisco på Bond strax innan klockan tre. På Bond har dom såna där strålkastare som gör att alla vita kläder blir självlysande, och så finns där ett helt gäng män som med desperata ögon scannar dansgolvet efter potentiella ligg. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte just innan vi bestämde oss för att gå dit när Morfars stängde. Men fysatan vad roligt jag hade! Jag kände mig jättefin i min nysydda klänning och bristen på Manhattans på Morfars vägdes upp av att det överhuvudtaget spelades popmusik och fanns ett dansgolv (nåja, en golvyta där det gick att dansa).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar